• Cardiotraining

  • Cardiotraining is gericht op de training van het uithoudingsvermogen. Het vermogen van je lichaam om gedurende langere tijd een bepaalde activiteit vol te houden. Dit wordt ook wel duurconditie genoemd. Deze training is het meest effectief als je traint op 55 tot 75 procent van je maximale hartslag. Om je maximale hartslag te bepalen kun je de volgende algemene formule hanteren: 220 – je leeftijd = je maximale hartslag.

    Afvallen en cardiotraining

    Cardiotrainingen zijn door hun intensiteit en duur ook ideale trainingen om vet te verbranden. Als je dus wilt afvallen zijn cardiotrainingen een perfecte hulpmiddel. Bij een cardiotraining wordt de energie in je lichaam met behulp van zuurstof verbrand. Hiervoor zijn 2 brandstoffen belangrijk, namelijk koolhydraten en vetten. Bij de verbranding in je lichaam tijdens een cardiotraining worden in het begin koolhydraten, maar later vetten verbrand. Ideaal dus voor het afvallen.

  • Step & shape: de les waar alles draait om de step. Goed voor conditie, benen, billen en heupen. En uiteraard veel plezier.

    Step & Shape

    Step & Shape

    Step & shape: de les waar alles draait om de step. Goed voor conditie, benen, billen en heupen. En uiteraard veel plezier.

  • De fitness is met name geschikt als u op individuele basis wilt werken aan uw uithoudingsvermogen en fitheid. Uiteraard is er professionele begeleiding aanwezig om u te helpen.

    Fitness

    Fitness

    De fitness is met name geschikt als u op individuele basis wilt werken aan uw uithoudingsvermogen en fitheid. Uiteraard is er professionele begeleiding aanwezig om u te helpen.

  • Een effectieve high/low-impactles op muziek gericht op het verbeteren van de lichaamscontouren door een combinatie van kracht- en cardiotraining.

    Bodyshape

    Bodyshape

    Een effectieve high/low-impactles op muziek gericht op het verbeteren van de lichaamscontouren door een combinatie van kracht- en cardiotraining.

  • Low-impact training in de vorm van een cardiotraining op muziek in de danszaal en krachttraining in de fitness. Beide onderdelen duren 30 minuten.

    Fifty-Fifty

    Fifty-Fifty

    Low-impact training in de vorm van een cardiotraining op muziek in de danszaal en krachttraining in de fitness. Beide onderdelen duren 30 minuten.